سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین چسب ماستیک درزگیر سرویس های بهداشتی در کرج

نظر

بهترین چسب ماستیک درزگیر سرویس های بهداشتی در کرج : آب بندی سرویس های بهداشتی، یا عایق کاری در برابر آب و رطوبت در دستشویی ، حمام  و  استخرها به دلیل این که این فضاها به طور دائمی در معرض آب هستند، امری ضروری است. در خیلی از مواقع عدم آب بندی و عایق کاری صحیح سرویس های بهداشتی مشکلات فراوانی را برای ساکنین منازل، ساختمان ها و استخرها ایجاد می کند. یکی از نکات کلیدی که منجر به موفق یا ناموفق شدن آب بندی و عایق کاری در برابر آب و رطوبت در اماکنی که برخورد دائمی با آب دارند می شود، توجه و یا عدم توجه به محل اتصال دیوار های با کف و سقف است. از آن جایی که دیوارها و سقف و کف در محل تقاطع اتصال ضعیفی دارند و نیز حرکت سازه ای که ناشی از تنش های حاصل از بارگذاری و باربرداری یا انبساط  و انقباض در ساختمان و سازه می باشد، که بیشتر اوقات در این محل ها پدیدار می شود. این نقاط اهمیت خاصی در آب بندی پیدا می کنند و معمولا شروع نفوذ آب و رطوبت از این محل هاست.

بهترین چسب ماستیک درزگیر سرویس های بهداشتی در کرج

نکته بعدی کلیدی بعدی در نحوه چینش کاشی ها و سرامیک هاست . توجه گردد که هنگام نصب کاشی و سرامیک درز بین آنها الگوی ثابت و معینی داشته باشند حفظ پهنای درزها ، نکته کلیدی دیگری در موفقیت یا عدم موفقیت آب بندی در سرویس های حمام ، دستشویی و …. می باشد. برای حفظ یکنواختی و هماهنگی درزها  از فاصله انداز یا اسپیسر نیز میتوان استفاده کرد. آب بندی درز کاشی و سرامیک کف حمام و دستشویی با استفاده از چسب بند کشی ماستیک است که در انواع مختلف انواع پلی یورتان، پلی سولفاید، قیری، و سیلیکونی عرضه می ‎گردند. ماستیک، یک چسب ساختمانی با کیفیت بالا است. که معمولا برای اتصال کاشی و سرامیک کف، درز انبساطی بتن، آسفالت، چرم و پارچه استفاده می شود. از ویژگی های ماستیک می توان به چسبندگی بالا و ضد آب بودن، مقاوم در برابر تغییر شکل و دوام آن اشاره کرد. ماستیک با داشتن حالت خمیری، در ساختمان به عنوان یک سیلر یا پرکننده استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب درزگیر سرویس بهداشتی چسب درزگیر سرویس بهداشتی, درزگیری انواع کاشی سرامیک

قوی ترین و پر کابرد ترین نوع ماستیک‎ ها پلی یورتان می‎ باشد. ماستیک ‎های پلی یورتان به صورت تک جزئی بر پایه رزین پلی یورتان طراحی شده اند و به عنوان نسل جدید الاستومرهای ترموست پرکننده درزهای انبساطی می ‎باشند. این نوع ماستیک با مقاومت بالا در برابر نور خورشید و با دوام عالی در برابر اشعه uv، سریع خشک می‎ شوند و با توجه به خاصیت ضد جلبک و خزه بودن برای پر نمودن هر نوع درز انبساطی بسیار مناسب هستند.